הבלוג המלא של שמול
צ'אט בוט ככלי לשיפור חוויית משתמש ולהגדלת המרות באתר
העידן הדיגיטלי מחייב מותגים להציע למבקרים שלהם חוויות ייחודיות, קלות ונגישות. כחלק מהאסטרטגיה לשיפור חוויית המשתמש והגדלת ההמרות
קידום אתרים בזמן קורונה
אמ;לק אני לא צריך לקוחות בשביל להמשיך את העסק שלי אני כן חושב שהמשבר הזה עושה טוב לשיחות
Highver באוויר לבטא טסטרים ואני עובד יותר מתמיד – פרק 5
אני אתחיל מהסוף: 120 משתמשים כבר נמצאים אחרי שבוע של בטא באוויר בלבד! אחרי לא מעט זמן של
הלוגו השתנה, ויחד איתו, גם הדד-ליין – פרק 4
חזרתי מהולנד לפני שבוע בערך ואם יש משהו שהפחיד אותי לאורך כל החופשה (5 ימים בסך הכל) זה
דברים לא זזים אבל המוח שלי על 200 קמ"ש – פרק 3
איזה לחוצים אנחנו הופכים להיות עם דד ליין, הא? זוכרים את הימים האלה שהיינו בכיתה ח', וזה אוטוטו
אולר שוויצרי או סכין ממש חדה? פרק 2
מה הם הייתם בוחרים, אולר שוויצרי? או סכין ממש חדה? אז הנה אני ממשיך, כותב לכם על משהו
פותח על עצמי עין הרע – פרק 1
החלטתי, אני הולך לעשות משהו שלא חשבתי שאעשה, אני כותב ספר על ההצלחה הגדולה שלי שעדיין לא קרתה.
הקשר האישי שלי בין ניהול זמן ולבין תפילין
אני אוכל צ'יזבורגר, אני לא שומר שבת ולפעמים מקלל ברמזורים נהגים אחרים השם ישמור. ועדיין, תפילין כל בוקר,
בניית מותג באמצעות תוכן בארבעה צעדים פשוטים
לא קל לבנות עסק. מדובר בתהליך סבוך, המון שלבים, חישובי עלויות מול הכנסות ועוד. אחד מן הדברים שיש
כל פעם שמישהו לא מבין את עולם הSEO – אני מספר לו על המוח האנושי
הרבה מאוד אנשים מדברים על עולם ה-SEO כמו משהו שהוא גדול מכולנו, משהו שאף אחד לא מצליח להבין
למה מכרתי את האוטו שלי בשביל באנר בוואינט?
איך מכרתי את האוטו שלי בשביל באנר בוואינט לשבוע וחצי שהביא לי 14 גולשים. לא הרבה יודעים את
כשכנס מקצועי ומקדמי אתרים נפגשים – בום!
נשמע לכם מוגזם, נכון? האמת שעוד עידנתי את הנושא. בתכל'ס, יש לא מעט כנסים בישראל של עולם הדיגיטל,